21 واقعیت مخفی در مورد کسب و کار اینترنتی موفق که هیچ کس نمی فهمد
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
21 واقعیت مخفی در مورد کسب و کار اینترنتی موفق که هیچ کس نمی فهمد
سه شنبه 17 فروردين 1400 ساعت 22:53 | بازدید : 221 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

 

باورهای غلط زیادی در مورد اینکه برای انجام یک کسب و کار آنلاین موفق چه کاری لازم است وجود دارد. من دریافتم که حتی صاحبان مشاغل باتجربه نیز غالباً زمان ، انرژی و مهارتی را که برای موفقیت واقعی در اینترنت لازم است دست کم می گیرند.

در این پست 21 واقعیت "مخفی" بررسی می شود که مشاغل آنلاین موفق را از بقیه جدا می کند. اگر می خواهید در ساختن امپراتوری آنلاین خود موفق باشید. یادداشت بردار.

1. سریع رشد می کنند.
گرچه به ندرت اتفاق می افتد که یک تجارت آنلاین یک شبه به موفقیت برسد ، اما به همین ندرت اتفاق می افتد که بیش از دو سال طول بکشد. این امر به ویژه در طاقچه های بسیار رقابتی صادق است. اگر شما یک یا دو سال دیگر هستید و به هیچ وجه رشد نکرده اید ، احتمالاً زمان آن رسیده است که مدل کسب و کار خود را دوباره ارزیابی کنید.

2. آنها از ابزارهای شگفت انگیز برای صرفه جویی در وقت و هزینه استفاده می کنند.
من شما را به چالش می کشم تا یک کسب و کار آنلاین موفق و منفرد پیدا کنید که حداقل به 5-10 ابزار شگفت انگیز برای اداره تجارت خود متکی نباشد. در حقیقت ، من می گویم که ابزار برای هر کسب و کار آنلاین یک ضرورت مطلق است. از ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی گرفته تا ابزارهای صورتحساب آنلاین ، تا ابزارهای ارتباطی تیمی ، اینها برای صرفه جویی در وقت و هزینه و بهینه سازی بهره وری شما کلیدی هستند.

3. بخشی از موفقیت ، دانستن زمان تسلیم شدن است.
من می توانم یک دسته از جمله های "هرگز تسلیم نشو" را در اینجا لیست کنم ، اما این فقط با نظر من مغایرت دارد. صاحبان مشاغل آنلاین موفق می دانند که گاهی اوقات کاملاً باید ضرر و زیان خود را کاهش دهید و به طور کلی چیزی یا شخصی وجود دارد که باید از آن دست بکشید. این ممکن است یک استراتژی ، یک شخص یا حتی در یک فعالیت تجاری کامل باشد.

یک قاعده کلی خوب: اگر مشاوران یا همکاران معتمد به شما می گویند وقت آن است که از چیزی چشم پوشی کنید ، به خود لطف کنید - آنچه را که گفته شد گوش دهید و در نظر بگیرید. نمی توانید همه چیز را پیگیری کنید.

تبلیغ شده

 


4- آنها منابع خود را برون سپاری می کنند. بعضی اوقات ، خیلی
دیوید اوگیلوی ، سرمایه دار تبلیغاتی معروف گفت: "افراد را بهتر از خود استخدام کنید کسب و کار اینترنتی، سپس آنها را رها کنید تا با آنها کنار بیایند." برون سپاری نیز همین طور است. اگر می خواهید رقابتی باقی بمانید ، همه مواردی را که) الف) به طور طبیعی به شما نمی آیند و ب) از انجام آنها لذت نمی برید ، برون سپاری کنید. با این کار می توانید روی آنچه دوست دارید که کلید رشد پایدار است تمرکز کنید.

5- شبکه های اجتماعی سلاح نه چندان مخفی آنها است.
بدون استفاده از رسانه های اجتماعی نمی توانید یک تجارت آنلاین موفق داشته باشید. بیش از دو سال پیش ، Shareholic فاش کرد که تقریباً یک سوم کل مراجعه کنندگان از طریق رسانه های اجتماعی بوده است. گمان می کنم این تعداد امروز به طور قابل توجهی بیشتر باشد. اگر از رسانه های اجتماعی برای دستیابی به مشتریان جدید و ارتباط با مشتریان فعلی استفاده نمی کنید ، شانسی ندارید.

6. آنها می دانند که درآمد منفعل هرگز کاملاً منفعل نیست.
بسیاری از مردم این ایده را دارند که اداره یک تجارت آنلاین به شما امکان می دهد حداقل ساعاتی را هنگام نوشیدن یک مارگاریتا در ساحل کار کنید. و گرچه انعطاف پذیری شما به مراتب بیشتر از یک شغل سنتی است ، اما "درآمد منفعلانه" کمی اشتباه است. حتی اگر تجارت شما بسیار اتوماتیک باشد و بتواند بدون مشارکت عملی شما فعالیت کند ، اکثر مشاغل آنلاین همچنان شما را ملزم به نظارت و مدیریت کارهای بزرگ می کنند (که البته می توانید هنگام خوابیدن روی ساحل نیز این کار را انجام دهید).

7. آنها بر روی تصویر کلان تمرکز می کنند.
اداره یک تجارت آنلاین برای همه مناسب نیست. اگر تمایل دارید که بیشتر از تعیین اهداف ، برنامه ریزی ها ، جستجوی روندها و غیره بیشتر وقت خود را صرف جزئیات کنید ، ممکن است راه اندازی یک تجارت آنلاین راهی برای شما نباشد.

8- آنها از ارزش ارائه شده خود آگاه هستند - و بر این اساس شارژ می کنند.
با کم ارزش دادن محصولات یا خدمات خود هیچ وقت در دراز مدت رقابت نخواهید کرد. گرچه ممکن است در ابتدا کاهش سطح رقابت برای ایجاد نام و نام تجاری برای خود وسوسه انگیز باشد ، اما تقریباً همیشه بهتر است قیمت هایی را تنظیم کنید که برای آینده قابل پیش بینی برای تجارت شما پایدار باشد.

9. آنها لیست خود را از روز اول رشد می دهند.
بازاریابی از طریق ایمیل یک استراتژی مهم برای همه مشاغل است. اما برای مشاغل آنلاین کاملاً حیاتی است. تحقیقات واضح است که بازاریابی ایمیلی منجر به افزایش نرخ کلیک ، تعامل و فروش می شود. در حقیقت ، برخی تحقیقات نشان می دهد ایمیل از هر کانال بازاریابی بازده بیشتری برخوردار است. از روز اول در ایجاد لیست خود تمرکز کنید تا این مزایا را برای تجارت خود ببینید.

10. آنها یک مشکل واقعی را حل می کنند.
مانند هر نوع تجارت ، یافتن یک نیاز واقعی در جایگاه اصلی شما کلیدی است. چه مشکل یا مسئله ای می توانید به حل آن کمک کنید؟ آیا محصول یا خدمات شما واقعاً این مشکل را حل می کند؟ در غیر این صورت ، چه کاری می توانید انجام دهید تا این اتفاق بیفتد؟

11. آنها خود را متفاوت می کنند.
بازار تجارت الکترونیکی جهانی چقدر بزرگ است؟ برخی تخمین می زنند که این بازار یک تریلیون دلار در بین 12 میلیون فروشگاه آنلاین گسترش یافته است. صاحبان مشاغل آنلاین موفق اهمیت تمایز خود را می دانند تا بتوانند در واقع پای خود را ادعا کنند.

12. آنها ارزش محتوای شگفت انگیز را درک می کنند.
بازاریابی محتوا دیگر اختیاری نیست ، خصوصاً برای مشاغل آنلاین. اگر جریان مداوم محتوای با ارزش و مرتبطی تولید نمی کنید ، فرصتی برای موفقیت ندارید. مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ راهنمای جامع بازاریابی محتوای من را ببینید.

forbes

https://60644eabefb5f.site123.me/blog/7-%D9%85%D8%B1%D8%AD%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%88%DA%86%DA%A9


برچسب‌ها: کسب و کار ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 2698
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 281
:: بازدید سال : 1232
:: بازدید کلی : 2698